2010年11月25日 星期四

我的甜心




親愛的,親愛的.....
我有很多巧克力 =]
BB係23號為左哄返我,專登買左好多朱力黎藍澄灣接我....
其實真係好開心......雖然本身帶住之前ge唔高興......

撞岩....我又M到....
可以食黎止痛.....不過今次都唔係好痛....可能睇左林醫生....
BB.....
我真的沒有想過離開你的.....
不論你做左咩.....我只係會唔開心....
不過.....唔會諗離開你....
((真的...就算個晚我講到件事好嚴重....不過只係我想令我地感情更進步JA))
如果有心離開....我就唔會做咁多野啦=]
由2年前開始....我就係我心度刻左你個名...
i am yours!!! you are mine!

我的甜心給了我好多甜食.....
我都送左Honey比我honey=]....
你要乖乖的....每日都飲....
日子有功呀.....過多幾個月....皮膚會冇咁乾
可以做靚靚老老=]

沒有留言:

張貼留言