2011年6月19日 星期日

天下無雙--Happy 30



2011年6月18日 星期六 晴

今年,因為我家裡的事,所以不能正日同你慶祝
所以提早了6日....
選擇了去 IMAX的Phoenix house睇 super8





然後
我們去了愉景灣.....
準備食我們的晚餐


是日 我好難忘 好開心

笑容都很燦爛

其實最開心,是看見你笑......




雖然打呢篇blog時係好開心.....
好想講我愛你
不過........
唔知點解....
經過尋晚....
我覺得「我愛你」已經唔可以表達到我對你的愛....
或者.....
留比以後....我每一日用行動去話你知.....


能與你風下同路,已是世上最幸福的事

沒有留言:

張貼留言