2011年3月24日 星期四

感動落淚



23.03.2010

第一日去實習....感到好大壓力....
不過老老好好....如計畫去左食牛陣....
食飽飽已經好好多...冇咁擔心....
老老最近做野好辛苦好頭痛....
其實見到你咁努力、咁堅持去做....我真係好佩服...
因為咁....
我不停同自己講「唔好退縮,要撐住做老師!」

返到黎....同老老傾....老老話好驚我成日比壓力自己唔識relax
諗諗下....
我就好傻瓜係度喊....
其實係感動、開心而喊.....
因為.....無論身邊有幾大壓力、幾多野迫落黎.....
依然有你支撐住我....
人生中唯一我覺得值得驕傲的事.....
呢2年....無左你....我諗我一早痴左線....
你陪我行過AL....
陪我睇JUPAUS....
而家係IED返學去搵課室....我成日都會記起個時就快開學...
你陪我搵好Sem 1 係邊上堂....教我點搵路....
入左ied....之前不停補習教班其實好辛苦....
第一次見d細佬咁難教,好沮喪.....
有你,去安慰我
有你,去支持我
最近,真係好擔心搵教席,好擔心自己做唔到老師
有你,同我講,「萬大事都有老老,大不了唔做」
有你,讓我安心....
讓我知道....原來我值得愛
讓我知道....原來....唔係得我一個支撐緊....

多謝你....老老.....
有了你開心d,乜都稱心滿意!

沒有留言:

張貼留言