2011年3月27日 星期日

Babe I Love You!!

老老,今日好開心,可以同妳行左一日街,仲要行極都未夠中要走....平時行一陣已經 6-7 點要走...

其實平時同妳簡簡單單行下街,食下 Yogurt 格仔餅,睇下妳傻笑個樣就已經好開心!!

我真係好愛妳!!!

放心啦,我一定會同妳結婚!! 哩個都係我既願望!!! 唔洗驚我會走左去!!!

I Love You!!!

1 則留言:

  1. 多謝你呀老老....
    ^^好開心你話見到我傻笑個樣會好開心...
    咁即係代表我地ge開心都係無價!!!
    我會好愛你...好愛好愛咁等你娶我個一日....
    哈哈~~~

    回覆刪除