2010年6月6日 星期日

我們的愛



今日打扮打扮完之後先同BB出荃灣行街街,.....
3:15見....6:00PM就走lu......

我地去左小肥仔飲下午茶....$40一位任食...好抵....
不過今日我又做黑面神....
因為.....炆自己.....
今日撞到好多BB的朋友---小前風+大波女人
應驗左我個 "落街都要著靚d" 的理論! =]
前2日我地好多唔開心.....
不過我都唔記得左為咩LU.....
總之就係過左去.....
我只記得「我地都好愛對方」同「永遠都要顧及對方感受」

5月30日 (星期日)
今日拿豆奶+菜+我整的咸甘桔比伯母
所以4點左右就上左BB度.....
今晚伯母煮飯......
哈哈....我學整Gado Gado

要有芽菜....莧菜.....青瓜等等.....
要重要係呢個花生醬....
係用酸子醬開出黎.....
世伯話遲下帶我返大陸....
大伯會教我整糕.....勁開心!!!
今晚仲睇左好多bb細個d相....
BB細個勁得意.....
伯母後生好潮.....潮過我而家
世伯好似明星咁型<---不過你地個個都話我太誇張......

今晚姐姐唔返黎食.....好似慣左有姐姐係度....
今晚姐姐唔一齊食....
唔係好慣.....
姐姐出SOGO掃貨.....我搭單買落妝油....
買左RMK......姐姐返黎仲送左支防哂我用....
好野....我地去Sabah就唔駛買啦......
今日好開心.....
好中意.....同你家人一齊的時間~~~
5月29日 星期六 (好大雨)
今日下午同BB出左去行街....
行到咁上下就諗住落葵芳金潮拿位先....
因為世伯話今晚佢請食飯.....
點知好大雨....
搞到冇得去葵芳食....
改左落樓下商場間酒樓食.....
唔緊要....
一齊食飯已經好開心.....
今晚又有榴槤食....開心.....
世伯伯母去左馬來西亞玩.....
買左手信比我....
正呀!

最中意呢個Durain 朱古力.......



多謝哂呀=] 開心開心開心x1000000000000!!

沒有留言:

張貼留言