2010年6月26日 星期六

Happy 29!!!



時間過得好快....今年係第2年幫你慶祝生日....
過得好簡單...
「簡簡單單,細水長流」
希望你會開心+鐘意!!!!
希望黎緊每一年都會有我陪你慶祝!!
呢幾日我真係好開心....
一起身就可以見到你.....
我仲可以同你游左今年第一次的水



係著住呢對世伯送的拖鞋去.....好靚....我好中意...
由於我唔識游水....去到泳池我都係傻仔咁又行又企....
不過....我好中意bb同我係泳池玩「飛船」
好好玩.....好好笑.....

BB話唔食法國餐唔緊要
因為見得我多先係最開心!!!!
I am your ONLY one.....((你要記住你呢句...))

I LOVE MY 29 MAN!!!!!



沒有留言:

張貼留言