2010年9月27日 星期一

相片


BB尋晚買左好多零食比我返Hall...而家可以食食食...
我食緊肥熊餅.....哈哈,....影比你睇ga....係咪好可愛先?



尋日哂左d相出黎....今日可以換一換....
哈哈.....BB認唔認得呢個板? 係我屋企個板黎GA....
^V^睇下....我放左我地D相係度....
好Sweet...我中意....


返到Hall....繼續放放放放.....搞到好多相....好亂....




成件事好似冇咩美感.....不過算啦......

我好中意你中五個張相....勁好笑.....

你按落張相度放大睇下我地d相丫.....

我睇住會好開心.....

休息ge地方都充斥住你個樣....正!!!!

沒有留言:

張貼留言