2011年5月10日 星期二

台中5日之後

親愛的老老︰


很感謝你5日黎ge照顧同陪伴,雖然旅程中你都很緊張,沒有放輕鬆去玩。
亦雖然我覺得你成日話我痴線、傻仔.....感覺有點不快。
不過,其實我很開心。

我地去左3次大旅行,今次係第3次,感情上我地進步左好多,因為我地終於無吵架!!!^^
今次第一次同老老睇流星、睇電視、一齊哂傷......
感覺好變態,雖然好痛...哂到傷哂....不過我覺得好幸福.....
至少.....我頭皮傷左....換黎第一次你幫我洗頭......
其實我好中意你咁照顧我的....縱然你覺得我小朋友......
返到黎香港......真係好掛住老老....先發覺其實自己好想痴住你.....
就算....有時會有2句頂咀....就算有時你會炆我.....
不過.....相處就是這樣才會長久.....
因為我們都坦承同包容.....
我知道.....老老一直都掛心工事.....又掛心行程......
令你好炆.....本身唔多野講ge你更加沉默......
其實......唔能夠令你投入....或者我都應該有d責任的......
因為我知道....如果我可以做到令你同我一齊時....眼前腦海都只有我......咁先係稱職ge女人......
煩惱唔係老老的錯.....係我問題....因為....我未能為你分憂......
下次.....我會做得更好......

經歷這五天.....我更加覺得.....唔可以冇左你呢.....
中意痴住你.....纏住你ge感覺......
我愛你


細佬仔
老老字

沒有留言:

張貼留言