2011年1月2日 星期日

2011 is coming.....

轉眼間.....2010又成為過去....
一年原來可以過得這麼快.....
在這年....我見了你的德國EE和E丈Klaus
在這年....我亦見識了你媽媽的無常
在這年....我見到你改變了好多.....
然後.....
在今年
1月1日....我們吵了架.....
在這同時....我們協議....
我要好好改下衝動的脾氣.....好易就炆....
以後我有事唔高興唔中意....答應你要這樣告訴你
「其實你咁樣我好唔開心...........」
或者....平心靜氣去處理所有事.....就會好好多......

沒有留言:

張貼留言