2010年10月7日 星期四

這個星期天

星期六 2-10-2010



呢晚....BB如常接我放學....我地去左沙田食晚飯.....
WA....好好味....又唔貴....其實去下沙田都OK =]
又多一個地方行下......
好耐冇同BB出去行街LU....可能因為星期六我又要返學
星期日又唔想出太遠.....所以我地呢個月都係去荃灣....
荃灣....絕對係我地拍拖回憶勝地......
尋日10月1號我地出左MK....不過我覺得冇野好行....
行荃灣樂趣更多=]

3-10-2010 星期日

今日姐姐去左埃及.....中午世伯伯母送左姐姐上車....
我就過左去SO家....今晚伯母留我食飯.....
等BB換好衫...我地3點落左葵芳行下同埋食野.....
我地去左食Ant One.....我試左朱古力西多士....好經典!!
我好佩服自己....真係朱古力迷! @v@
其實我好開心....因為最近我地慳緊錢嘛.....
你都會帶我去食ant one....我覺得比較上貴.....你話冇咩所謂....
hee...耐唔耐一餐都幾開心......
食完....BB陪我去左買鞋....我對鞋爛到就快著唔到....
然後....經過魚肉腸的地方....BB買左3扎比我返Hall食....好開心
不過你就硬係唔比我買個d「一試難忘粟米大碌腸」....
你話會食死我wo.......
5點幾我地又返返上so家.....幫手開飯.....好多送......
今晚冇左姐姐係度食飯唔係好慣.....
平時....姐姐總會6點左右就返到黎...一齊食.....
食完飯....一齊睇 <公主嫁到> 大結局....
BB記得我中意睇大結局...所以話一齊睇完先走...
Haaa....係...我好奇怪...平時唔睇個d劇...大結局我都會例牌睇
睇完已經10:30pm.....伯母叫我走....驚我夜....oh我好唔捨得....
我好好好唔想返屋企.....
bb話夜d問下伯母可唔可以俾我上去訓wo...
太好了 =]

沒有留言:

張貼留言